BACK FROM OUTER SPACE (Τάσεις Φθινόπωρο/Χειμώνας 2013 μέρος 1)

Κάποιοι αναρωτιέστε πως πέρασε τόσο γρήγορα το καλοκαίρι…
Αν και για κάποιους άλλους μάζι με μένα, πέρασε βασανιστικά αργά. Ευτυχώς είχα πράγματα που με αποσπούσαν από τη βαρεμάρα: τη παρέα μου, τα ανίψια μου, κάποιες τηλεοπτικές ξένες σειρές που θα σας προτείνω σε άλλο άρθρο και διάβασμα βιβλίων και περιοδικών χειροτεχνίας κυρίως.

13

Έβρεξε χθές, τι αγαλλίαση! Λατρεύω τη Θεσσαλονίκη, όταν βρέχει…
Τι άλλα νέα; Μετακόμισα, σε νέο μικρότερο σπίτι, με περισσότερη δροσιά αλλά χωρίς ίντερνετ, οπότε πρέπει να περιμένω 15 μέρες το πολύ για να κανονιστεί κι αυτό. Έκανα κάποιες χειροτεχνίες, διάβασα το βιβλίο «Steal like an artist» του Austin Kleon, πολύ ωραίο και παραθέτω εικόνες με quotes από αυτά που μου άρεσαν. Επίσης, έρχονται άρθρα με ιδέες επαναχρησιμοποίησης, άρθρο για την Έκθεση της Θεσσαλονίκης και φυσικά το δεύτερο μέρος από τις Τάσεις με συνδιασμούς δημιουργιών από γνωστούς δημιουργούς.

  5 6 2

7

Και τώρα, περνάμε στο κυρίως θέμα, τις Τάσεις. Αυτό το άρθρο αποτελεί βοήθημα για τους δημιουργούς, στους οποίους έδωσα κάποιες κατευθύνσεις για το θέμα αλλά και φυσικά για όλους. Οι παρακάτω εικόνες, είναι από το περιοδικό ΓΥΝΑΙΚΑ αλλά συνεχίζοντας την έρευνα μου στο θέμα, διαπίστωσα ότι δεν είναι μόνο αυτές οι τάσεις. Οπότε αν ενδιαφέρεστε, να ψάξετε για άλλες τάσεις, θα σας πρότεινα να κοιτάξετε το style.com.

beauty trends bright colors fur  καρο - grey - layers - new look winter blossoms - 3d - funny girl

punkleather

Και αυτό το έκανα κι εγώ. Τσέκαρα το style.com για να δω τις δικές του τάσεις και να βρω κι άλλα αξιόλογα και βρήκα! Οι δύο εικόνες που ακολουθούν, είναι από τα ρούχα ή τα κοσμήματα που θα ‘θελα να έχω. Όπως το clutch του οίκου Chanel, που ενώ είναι ακόμα επηρεασμένο από την προηγούμενη σαιζόν (ψάξτε Chanel lego clutch), αυτή τη φορά είναι επενδυμένο, μάλλον, με πλεκτό. Αν και δε συνηθίζω να φοράω τακούνια, θα ‘θελα να δοκιμάσω να ανανεώσω κάποιο παλιό ζευγάρι της μαμάς μου έτσι ώστε να θυμίζουν τα εντυπωσιακά τακούνια των Dolce & Gabbana.

most wantedmost wanted 2

Ύστερα, τσέκαρα τον οίκο Lanvin για το υπέροχο μοβ φόρεμα της 2ης εικόνας, και πραγματικά εντυπωσιάστηκα! Με το που είδα τα τυπογραφικά του κοσμήματα με λέξεις, όπως love, help και cool, σκέφτηκα ότι αυτό θα είναι hot trend στα κοσμήματα φέτος. Δεν είχα κι άδικο. Λίγες μέρες μετά το τέλος της έρευνάς μου, το τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού Ανανεώνω & Δημιουργώ, που κυκλοφορεί κάθε μήνα με την Καθημερινή της Κυριακής, έκανε αναφορά στα συγκεκριμένα κοσμήματα. Κολιέ με τη λέξη love μπορείτε να βρείτε στα καταστήματα Pull & Bear και Accessorize. Αν και γω θα συνιστούσα να γίνετε πιο ευρυματικοί και με μία πένσα και εύκαμπτο σύρμα να γράψετε τις δικιές σας λέξεις!

Έχω μανία με τα πόντσο, και σίγουρα θα ήθελα στη ντουλάπα μου αυτό του οίκου Jean-Charles de Castlebajac αλλά ποιος την ακούει τη μαμά γιατί έχω 2-3 πόντσο στη ντουλάπα. Μάτιασα και θέλω να φτιάξω το τσαντάκι – κουτί από γάλα της Olympia le-Tan (ψάξτε book clutches), μου άρεσε η φωτεινή νεκροκεφαλή (αναρωτιέμαι αν είναι τσάντα), το κοντό, χαριτωμένο φόρεμα με τον σκελετό και το μοβ σακάκι του οίκου Undercover, η μπλούζα με τα πολυάριθμα μάτια του Kenzo και το επίσης χαριτωμένο φόρεμα της Olympia le-Tan.

Πιθανότατα, το δεύτερο μέρος από τις Τάσεις να αργήσει καθώς θα περιμένω νέα από τους δημιουργούς. See u next time!!!

One thought on “BACK FROM OUTER SPACE (Τάσεις Φθινόπωρο/Χειμώνας 2013 μέρος 1)

Σχολιάστε

