Πολύχρωμες δημιουργίες στο Pillbox

Υ.Γ. Μη φρικάρετε με το μέγεθος του κειμένου, είχα όρεξη και έπρεπε να αναφέρω τους δημιουργούς. Οι δημιουργοί αρχίζουν να αναφέρονται από την 4η παράγραφο. Όσες φωτογραφίες δε μπήκαν, θα της βάλω σύντομα στη σελίδα μου. Αν έχω κάνει λάθος στα στοιχεία μου, μπορείτε να με ενημερώσετε στα σχόλια…

Γεια σας! ‘Ηρθε πιστεύω και η δική μου σειρά να σας καλωσορίσω στο blog μας! Από καιρό ήθελα να φτιάξω ένα blog για να γίνω και γω μια fashion blogger…Πολύ ουτοπικό…Το ίδιο ουτοπικό φαντάζει και το πρώτο μου όνειρο: σχεδιάστρια μόδας. Χμ, και τελικά κατέληξα γραφίστρια! Στη φάση που είμαι τώρα, μόλις έχω τελειώσει την πρακτική μου στο Glow Magazine εδώ στη Θεσσαλονίκη, το blog αποτελεί νέο χόμπι που ελπίζω να βελτιώσει τη γραφή μου και τώρα πια ανήκω στη κατηγορία των νέων που προσπαθούν να βρουν δουλειά στο αντικείμενό τους χωρίς να χρειαστεί να φύγουν από τη χώρα.

Αυτά τα λίγα για μένα, και τώρα στο θέμα μας. Γενικά μπορώ να πω οτι το facebook μου είναι πάντα ανοιχτό και οτί μπορώ να περάσω αρκετή ώρα εκεί χωρίς να το καταλάβω. Είτε πρόκειται για χαζολόγημα με το 9GAG και διάφορα παιχνίδια, είτε για να προωθήσω νέες δουλειές ή να μιλήσω με συγγενείς και φίλους. Κάποιες φορές κοιτάω και τις εκδηλώσεις της εβδομάδας. Σάφως δε μπορώ να πάω σε όλες, είναι ανάλογα με τα γούστα μου και αν βολεύει. Μία από τις εκδηλώσεις που κερδίζουν πάντα την παρουσία μου, είναι το Pillbox.

Όπως λέει και η σελίδα της εκδήλωσης στο Facebook: «Το ανοιξιάτικο αεράκι εισέρχεται δυναμικά στην καρδιά της πόλης, με ένα λουλουδάτο, πολύχρωμο και μοσχομυριστό PillBOX open market! Στις 24 και 25 Απριλίου, στο ανθοστολισμένο bar-restaurant Kitchen Bar (Α’ προβλήτα, Λιμάνι Θεσσαλονίκης) το PillBOX Spring Bouquet αναλαμβάνει να σας προτείνει τις τελευταίες τάσεις της μόδας σε χειροποίητα αντικείμενα και αξεσουάρ που ξεπερνούν κάθε φαντασία. Όλα αυτά, σε μια παραμυθένια ατμόσφαιρα από ανοιξιάτικα μπουκέτα, λουλουδένια αρώματα και φυσικά, χαρούμενη, ηλιόλουστη διάθεση!»

Μπορώ να πώ οτι συμφωνώ με την ανοιξιάτικη διάθεση, αν και υπήρχε και καλοκαιρινή διάθεση κρίνοντας από τις ανθοστόλιστες σαγιονάρες και εσπαντρίγιες της Princess Gallery, τα ίδιαιτερα, ξύλινα και χειροποίητα ζευγάρια γυαλιών του Christofer (η συσκευασία που τα συνοδεύει είναι επίσης χειροποίητη), τις χαρούμενες και παιχνιδιάρικες εσπαντρίγιες της Βeh1nd handicrafts by mk, και μια σειρά από πολύχρωμα κοσμήματα που δε έχω ξεκάθαρα στοιχεία για τη δημιουργό της. (fr. delulu/y). (εικ.1)

1

Στην ανοιξιάτικη διάθεση που προαναφέρθηκε, μπορούν να ενταχθούν πολλών ειδών δημιουργίες, όπως τα νεανικά και πολύχρωμα κοσμήματα της Not your mother’s jewelry που θα φορούσα άνετα, αλλά η μαμά μου όχι! Σε παρόμοιο και χαρούμενο ύφος, αλλά σε κάπως πιο ευρύ κοινό πιστεύω είναι τα κοσμήματα της Μαρίας Σταμάτη με την επωνυμία My precious. Ωστόσω, η άνοιξη μύρισε, με τα ανθοστόλιστα στεφάνια της Εφης Παπαχρυσοπούλου, η οποία αν ενδιαφέρεστε μπορεί να ασχοληθεί με τη διακόσμηση του γάμου σας ή τα βαφτίσια του μωρού σας! (εικ.2)

2

Ανοιξιάτικες δημιουργίες αποτελούν και τα plexiglass κοσμήματα My ring, τα vintage κοσμήματα της φίλης μου, Εύης Νίτσα με την επωνυμία Enya Handmade Art και τα παιχνιδιάρικα ρούχα της Μις Αλεξάνδρα, εγώ προσωπικά λάτρεψα το μπλε πουά φόρεμα γιατί έχω και μια μανία με τα γιακαδάκια τρομάρα μου! Τα δαχτυλίδια της Raquel Spo, με το κόκκινο τριαντάφυλλο και τις μαύρες χάντρες μου θυμίζουν Ισπανία και χορεύτριες του φλαμένγκο για κάποιο λόγο…, τα βαριά κολιέ της Elenia Gk συνδυασμένα με ένα απλό σύνολο μπορούν να σας κάνουν το κέντρο της προσοχής. (εικ.3) 3

Παράλληλα, το Πάσχα είχε τη τιμητική του όπως φάνηκε από τις λαμπάδες της Βeh1nd handicrafts by mk, τις μοναδικές λαμπάδες της Εφης Παπαχρυσοπούλου, τις ιδιαίτερες λαμπάδες της Woodenartforcrafts με τα παιδικά ξύλινα κοσμήματά της και μια σειρά από φανταστικά διακοσμητικά κεντημένα με χάντρες που επίσης δε έχω ξεκάθαρα στοιχεία για τη δημιουργό της. (εικ.4)

4

Άλλα κοσμήματα που ξεχώρισαν ήταν αυτά της ΑrTedeum, σε vintage ύφος, τα ιδιαίτερα δαχτυλίδια με γάτες της Πόπης Γιαννούλα, τα «τραγανά» μπρελόκ της Goldfish, και τέλος σε τελείως διαφορετικό κλίμα: τα «ανεμομιλάκια της Άνοιξης». Αποτελούν δημιουργία μαθητών από δημοτικά σχολεία της ‘Εδεσσας και της Θεσσαλονίκης. Είναι μια δράση του δίκτυου «Αλληλοδέσσαμε» που έχει ως σκοπό την αντιμετώπιση οικονομικών αναγκών συνανθρώπων μας άμεσα και αθόρυβα. Περισσότερα μπορείτε να μάθετε από τη σελίδα τους στο facebook: »Αλληλοδέσσαμε». (εικ.5)

5

Αυτά τα ‘λίγα’ από μένα σήμερα, τα λέμε την επόμενη βδομάδα,πιθανότατα με πασχαλινές συνταγές.

 

 

 

2 thoughts on “Πολύχρωμες δημιουργίες στο Pillbox

Σχολιάστε

