ΠΕΡΙ ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΟΥ POST.

Κι εκεί που καθόμουν στο γραφείο μου προχθές το μεσημέρι και προσπαθούσα να διαβάσω Γερμανικά («διαβάζω» τρόπος του λέγειν – ακόμη παλεύω να μάθω την Partizip των ανωμάλων ρημάτων) βλέπω ένα εισερχόμενο μήνυμα στο facebook από τη φίλη μου την Ελτίνα. Καθώς όπως όλοι γνωρίζουμε ένα πολύ υψηλό ποσοστό των φοιτητών διαβάζουμε με την αρχική σελίδα του facebook ανοιχτή και, φυσικά, δεν έχουμε κανένα απολύτως πρόβλημα να απαντάμε σε μηνύματα φίλων κάπου ανάμεσα στα ποιήματα του Κάτουλλου και τους ιάμβους του Καλλίμαχου. Και, φυσικά, κάπου ανάμεσα στα γερμανικά. Τα γερμανικά ας μην τα ξεχνάμε, φιλοδοξούν να αποτελέσουν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της γλωσσομάθειάς μου στο μέλλον (και ελπίζω να τα καταφέρουν).

Όπως και να έχει, για να μην ξεφεύγω και από το θέμα, μου έστειλε μήνυμα στο facebook η Ελτίνα και μου πρότεινε να ανοίξουμε μαζί ένα blog. Εγώ ήδη είχα μία κάποια προϊστορία στο χώρο – στα δεκαεπτά μου μέλη γνωστού ακροδεξιού κόμματος απειλούσαν ότι θα με σκότωναν για αυτά που έγραφα αλλά, δυστυχώς γι’αυτά, είμαι ακόμη εδώ και εξακολουθώ να γράφω με ακμαίο ηθικό- οπότε συμφώνησα αμέσως. Άσε που άμα κάνουμε blog με την Ελτίνα, σκέφτηκα, θα είναι εφ’όλης της ύλης, θα καλύπτει αυτή τη γραφιστική, τη δημιουργικότητα, τη μόδα, τις καλλιτεχνίες και θ’ασχολούμαι εγώ με επικαιρότητες, λογοτεχνίες, ιστορίες. Μια χαρά.

Εδώ είμαστε, λοιπόν, μ’αυτό το εναρκτήριο post μας να σας καλωσορίσουμε στη σελίδα μας που θα είναι, πραγματικά, περί ανέμων και υδάτων!

Σχολιάστε

